Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
Tomek Gajda Anita F Krzysztof .I Rafal Madejczyk kasial1 Ewelina Mróz Patryk æsj Krzysztof J Bet5 Kamil Urbankiewicz rapa72 AgaSzczypak Patrycja11651 nezka00 (7883 niezalogowanych)
1672 Posty
Moscisław taki tam
(marianek)
Maniak
zapomniałem dodac, ze czesia tez lubie : )
zeby nie było, ze czesio jest peeee
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów
Kasia Tłumacz
(kasiatlumacz)
Wiking
Cześć! Oferuję polsko-norweskie tłumaczenia przysięgłe, CV i nie tylko. Zachęcam do kontaktu na tlumacz@multinor.no lub pod nr tel.: z Polski + 48 (58) 743 07 53 lub z Norwegii + 47 21 999 409
Zgłoś wpis
12 Posty
Nati Nowak
(Nati99)
Wiking
nie pracuje na czarno ! jest to troszke dziwna sytuacja, na poczatku zostałam zatrudniona jako pomoc ,jednak sie okazała ze nie jestem " zielona " ukończylam kurs by pracowac na poczcie , moge pracowac na kasie i przy totku. to jest siec coop mega z tym ze sklep jest duzzo mniejszy i z pewnoscia na innych warunkach przyjmuja pracowników.
DZieki za wszystkie odpowiedzi te miłe i te nie miłe :}}} pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
12 Posty
Nati Nowak
(Nati99)
Wiking
marianek to chyba lewa noga wstał , ja tu nieśmiło zadałam pytanko a tu zaraz tak z grubej rury ...brrrrludzi to tak ciezko czasami zrozumieć specjalne pozdro
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
401 Postów

(gama28)
Wyjadacz